poniedziałek, 13 lipca 2015

Russian Red

Witajcie. Ostatnio zaopatrzyłam się w pomadkę o nazwie Russian Red firmy MAC. Pierwszy raz miałam styczność z tymi kosmetykami tej firmy  kilka lat temu w Hamburgu a były, to tusze do rzęs i lakiery do paznokci z limitowanych edycji. Russian Red kupiłam w perfumerii Douglas. Gdy ją zobaczyłam musiałam po prostu mieć nic tylko myślałam o tej szmince. Zapach tej pomadki jest hmm słodki przypomina mi ciasto, kolor  wyjątkowy ta czerwień jest chłodna, ciemna, nie ma w sobie tego metalicznego tandetnego połysku, jest stonowana z klasą. Jak najbardziej na wieczór do kolacji przy świecach.


7 komentarzy:

  1. MAC jedna z najbardziej godnych polecenia marek! :)
    Kolorek także świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor :)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone szminki to ostatnio szał!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, nazwa adekwatna do tego, z czym kojarzy się kolor. Fajnie napisany post! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś mogła kliknać u mnie w link w ostatnim poście, bardzo tego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny kolor!

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna szminka, następnym razem jej kolor mogłabyś pokazać na swoich ustach :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń